Veel gestelde vragen

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Aarzel zeker niet om ons te contacteren indien u bijkomende vragen heeft!

    Minimale impact op ons milieu door het gebruik van aangepaste zeepproducten, hygiënische behandeling, desinfectie, waterzuivering en waterrecuperatie.

    Texworks beschikt over een eigen waterzuiveringsinstallatie en neemt een deel van het gezuiverde water terug op in het productieproces. Het overige gezuiverde water wordt terug aan de natuur gegeven volgens VLAREM-II normen. Wij werken tevens met een gamma van aangepaste zeepproducten die toegevoegd worden via een dosseerinstallatie in functie van het gekozen wasprogramma.

    Alle zakken van de kledingstukken leegmaken.

    Kledingstukken niet binnenste buiten draaien.

    De ter beschikking gestelde linnenzakken goed afsluiten en voorzien van een label met uw klantgegevens.

    Herstellingen apart meegeven.

    Kledij wordt afgeleverd in handige pakjes in plastic folie verpakt op rolcontainer en omwikkeld met plastic folie ter bescherming.

    Op verzoek leveren wij mits een kleine vergoeding een kastenservice aan.

    Het linnen wordt bij 1ste aankomst ALTIJD voorzien van een label met de naam van de klant.

    De werkkledij wordt voorzien van een label met de naam van de klant, drager, kast-vak nummer en een barcode.

    Texworks werkt met een hedendaags softwarepakket en kan een rapportage verslag bezorgen.

    Indien gewenst kan u inloggen op onze webportal.

    Voor werkkledij wordt uitgegaan van 1 week doorlooptijd.

    M.a.w.,wasgoed opgehaald op maandag zal de week erna op maandag geleverd worden.


    Voor horeca - B&B's - voedingsbedrijven kunnen er 2 passages per week voorzien worden.

    Komt er een feestdag in de week dan verschuift de levering met één werkdag!

     

    Wasserij voor horeca, B&B’s, bedrijven, overheidsinstellingen, ...

    Wij werken voor U


    Openingsuren

    maandag tot vrijdag:
    8u tot 12u
    13u tot 16u30
    zaterdag, zondag en feestdagen gesloten